• Nogen herinde der hører Nine Inch Nails?


    Lånte et par cd'er af en kammerat, og jeg må sige at det er fedt. Meget industrielt, og leder tanker hen mod en anelse Fear Factory og Rammstein. Man kan ihvertfald godt høre, hvorfra Marylin Manson har hentet inspiration fra :D


    NIN er et gammelt, men utroligt fedt band. Trent Reznor skrev iøvrigt også "hurt", som er en rigtig nice sang - som Johnny Cash lavede et covernummer af, inden han kradsede af. Og det har han gjort godt.

  • Jeg er fuldstændig forelsket i en sang som de kalder "Perfect Drug ", som også er blevet brugt til Malice's sidste CS-movie... :D


    Men skal nok lige ned på det lokale biblotek og rippe deres cd'er :D

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Jeg er fuldstændig forelsket i en sang som de kalder "Perfect Drug ", som også er blevet brugt til Malice's sidste CS-movie... :D


    Men skal nok lige ned på det lokale biblotek og rippe deres cd'er :D


    He He... Den kan jeg godt huske.... Har den liggende.... Syntes den var lidt syret da den kom ud i sin tid, men hører den nu ikke mere.


    Fortrækker klart Marilyn Manson frem for NIN for at tage et exsempel... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He He... Den kan jeg godt huske.... Har den liggende.... Syntes den var lidt syret da den kom ud i sin tid, men hører den nu ikke mere.


    Fortrækker klart Marilyn Manson frem for NIN for at tage et exsempel... :))



    Den eneste "sang" jeg har hørt fra Marilyn er "Seizure of Power" som sjovt nok også er med i Malice's video :D ...


    Men har fået fat han har lavet nogle guldkorn ind imellem.. Har bare ikke navnene på dem! :D