NFS Carbon

  • Lige et lille input herfra.


    Nu har jeg prøvet demoen på "Marketplace", og jeg synes, at det er gået tilbage for dem, men nu må vi de med det fulde spil.


    Marketplace er en xbox 360 service..

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn
    Lige et lille input herfra.


    Nu har jeg prøvet demoen på "Marketplace", og jeg synes, at det er gået tilbage for dem, men nu må vi de med det fulde spil.


    Marketplace er en xbox 360 service..


    Kunne godt tænke mig at få uddybet hvordan det er gået tilbage for dem? :)

  • Har også prøvet demoen til X360.
    Det er ligesom alt det andeti serien, bortset fra at man nu selv til dels kan forme sine kofangere, spoilere og så videre.
    Synes efterhånden NFS serien har kogt nok suppe på Fast and the furious-effekten.
    Jeg kan iøvrigt slet ikke snuppe at man i 'drift' disciplinen laver helt om på bilernes køreegenskaber så de overstyrer mere. Det er dybt latterligt.


    Vil til hver en tid foretrække Testdrive unlimited.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Har også prøvet demoen til X360.
    Det er ligesom alt det andeti serien, bortset fra at man nu selv til dels kan forme sine kofangere, spoilere og så videre.
    Synes efterhånden NFS serien har kogt nok suppe på Fast and the furious-effekten.
    Jeg kan iøvrigt slet ikke snuppe at man i 'drift' disciplinen laver helt om på bilernes køreegenskaber så de overstyrer mere. Det er dybt latterligt.


    Vil til hver en tid foretrække Testdrive unlimited.


    Trist at høre :boxed:


    Det lyder til at Carbon er mere som underground 2 end som most wanted, er det rigtigt opfattet?


    Er der mulighed for at tilpasse bilernes egenskaber som der var det i underground 2?