BF2: Engelsk->Dansk minimod!

  • Hey tweak'ere!
    Jeg har lavet et lille mod til BF2 hvor det meste ingame tekst er blevet oversat til dansk. Det er ganske morsomt i forhold til standard :) Det er dog endnu i BETA stadiet, og jeg kunne derfor godt bruge lidt feedback for at få nogle fejlmeldinger osv.


    Filen skal pakkes ud for derefter at smides ind i bf2folder/mods/bf2/Localization/English
    Husk at lave en backup af den gamle English.utxt


    Version 0.1 BETA
    Jeg har testet den i en halv times tid inde på en dansk pb aktiveret server, og det forløb uden problemer, men;


    Brugen og installationen af dette minimod er på eget ansvar!

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Er det muligt at ændre teksten?


    Edit*Fandt ud af det


    Ville anbefale ikke og kalde Squad for bande. Squad er helt fint.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Er det muligt at ændre teksten?


    Edit*Fandt ud af det


    Ville anbefale ikke og kalde Squad for bande. Squad er helt fint.


    Det er også et funmod. Mange af oversættelserne stammer fra forslag fra BF2 communitiet på http://www.bfgeeks.dk - Da jeg ikke kunne oversætte det 100% korrekt pga. æ,ø,å fejlen, besluttede jeg mig for at oversætte de fleste ting til noget andet end originalen. Hvis folk vil se squad istedet for bande kan de jo bare benytte originalen ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Nåh jah okay, lidt ligesom i cs hvor alle stemmerne blev skiftet ud med godt gammelt davs jysk.


    Synes bare at bande lyder for krimininelt.


    Squad:
    Engelsk-Dansk) (i fodbold) trup; hold; mandskab (fx the manager was told there is no money available to reinforce the squad); (mil.) (lille) hærenhed; afdeling; enhed (fx bomb disposal squad);
    * Robson to announce squad for match against Liverpool tomorrow.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().