Genvejs-tast-program?

  • Kan man få et program der laver forskellige tast-kombinationer om til en slags genvej? Hvis I forstår...
    Jeg er nemlig træt at at skulle klikke WinAMP frem hver gang jeg vil skifte sang.

  • I de nyere WinAmp's ka du indstille forskellige events til at forekomme når du trykker en den valgte kombination.. Jeg brugte show/hide playlist på et tidspunkt og nu bruger jeg show Jump to file box og kopier sangtitlen til clipboard

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Kan man få et program der laver forskellige tast-kombinationer om til en slags genvej? Hvis I forstår...
    Jeg er nemlig træt at at skulle klikke WinAMP frem hver gang jeg vil skifte sang.


    hmm det du snakkero m kunne være dejligt ja.. f.eks ville jeg godt sætte min numlock 1 2 3 til at være Tilbage pause og Næste

  • Hvis det er Winamp vi snakker om er det da ingen problem, da winamp har sit eget Hotkey system :)


    Har selv hotkeys til stop, play, next in playlist og previous in playlist over ved num tasterne

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Hvis det er Winamp vi snakker om er det da ingen problem, da winamp har sit eget Hotkey system :)


    Har selv hotkeys til stop, play, next in playlist og previous in playlist over ved num tasterne


    og hvor er de hotkeys?? jeg har lige ledt.. nok mig der har klemt brillerne.


    Edit: NICE!!! har lige fundet det :D