Internet problemer

  • Hej allesammen !!


    Har et lille problem med mit internet
    kan specielt mærke det når jeg spiller online
    så stiger min latecy hele tiden, og falder igen,
    og det er jo sådan set røv irriterende :)
    ville hører om i havde en idé
    eller om der fandtes et program der ku aflæse hvilke ting der brugte internettet så jeg ku få lukket det ned hvis det var noget spyware, har scannet med ad-aware !!


    mvh sebastian

  • Du kan bruge et program som DUMeter til at aflæse hvor meget du modtager / sender hele tiden, meget nyttigt til at se om der er noget der forstyrrer.


    Du kan sætte begrænsninger for dl / ul med et program som Netlimiter

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • ZoneAlarm Firewall syns jeg er kanon til sådan noget.. Jeg har kun sat nogle få programmer jeg kender til, som ofte connecter, til at ha fri adgang - resten ska så spørge hver gang de prøver at connecte eller lege server..


    Så bestemmer man fuldstændig hva der ska ha lov at connecte og hva der ikk ska
    Hvis du så er in-game og der er noget der prøver at hente, så spørger den, men uden at afbryde spillet.. Og den tillader ikk før du har trykket Allow..
    Det bruger ikke særligt meget cpu, ihvertfald ikk noget mærkbart og det holder squ!
    Desuden er det freeware! :D


    Edit: Du ka self også fjerne al tilladelse til noget, således at det slet ikk får lov at hente.. Den spørger ikke engang så ;)