starship troopers demo?

  • Tja.. Hvad synes i om den? Synes jeg så en tråd om det men har prøvet at søge starship troopers og får intet resultat...


    Er der nogen der er nået videre efter at man skulle hente minerne? Der kommer en KÆMPE bunke af de der ting, synes bare jeg kastede granater og nakkede ca. 50-60 af dem men der var stadig så mange så jeg ikke kunne se noget pga de stod rundt om mig...


    Er det meningen at man ikke skal kunne komme videre eller hvad?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Tja.. Hvad synes i om den? Synes jeg så en tråd om det men har prøvet at søge starship troopers og får intet resultat...


    Er der nogen der er nået videre efter at man skulle hente minerne? Der kommer en KÆMPE bunke af de der ting, synes bare jeg kastede granater og nakkede ca. 50-60 af dem men der var stadig så mange så jeg ikke kunne se noget pga de stod rundt om mig...


    Er det meningen at man ikke skal kunne komme videre eller hvad?


    Jeg har samme problem, og ved ikke hvordan jeg skal komme videre i demo'en ...

  • Jeg har gennemført den 3 gange nu, det du gør er at dræbe den første sværm af fjender der kommer i mod outposten, så får du at vide at du skal finde miner og en activater eller noget, så løber du igennem grotten og bruger det våben der "IKKE" har uendeligt ammunition, bare brug løs. Så kommer man på et tidspunt til et crash site hvor man samler de 2 ting op, henne i starten af crash sitet der hvor flyet først ramte jorden da den styrtede er der en shotgun og den gør livet en del nemmer for dig at dræbe de der creeper scumbags! Så er det ellers bare tilbage igen og plante minerne, så pludselig kommer der uendelig mange af de der sorte sataner stormene hen mod outposten hvor det ellers så bare gælder om at pløkke! Tilsidste kommer der en STOR sort myre tank og smadrer porten og så slutter demoen.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Ja jeg har godt nok problemer med at køre det optimalt, Det går i totalt koma altså det har med at gå istå hele tiden en sekund til 2 af gangen altså ikke fps drop det går simpelthen bare ismå hak

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    Ja jeg har godt nok problemer med at køre det optimalt, Det går i totalt koma altså det har med at gå istå hele tiden en sekund til 2 af gangen altså ikke fps drop det går simpelthen bare ismå hak



    mit kan ikke køere mere fyldende.. fedt spil, men kunne godt forbedres.. :D prøv på HARD :D den er lidt svær

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    mit kan ikke køere mere fyldende.. fedt spil, men kunne godt forbedres.. :D prøv på HARD :D den er lidt svær


    Samme her dog kunne det godt laves bedre da der er en smule forsinkelse her, har prøvet mere krævende spil som ikke havde forsinkelse.


    Kunne tænkes at det var min 2.8 ghz som var flaskehals.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Samme her dog kunne det godt laves bedre da der er en smule forsinkelse her, har prøvet mere krævende spil som ikke havde forsinkelse.


    Kunne tænkes at det var min 2.8 ghz som var flaskehals.


    ja den forsinkelse har jeg også.. det er på musen ik?? lidt nedern, men ikke noget at skade spillet over.. så vildt er forsinkelsen heller ikke

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja den forsinkelse har jeg også.. det er på musen ik?? lidt nedern, men ikke noget at skade spillet over.. så vildt er forsinkelsen heller ikke


    Ja lige netop, nej det var da helt klart spilbart! Det er jo stadig en demo gud ved hvor mange bugs de stadig fumler med :P Helt klart et must have hvis man har set den fremragende film.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe