Effektivt SPAM filter

  • Effektivt SPAM filter


    Nogen der kan anbefale et effektivt SPAM filter?


    Jeg bruger Norton Internet Security og det har længe virket fint, dog skal man altid markere første mail som spam.


    For nylig havde jeg en disput med Banggood om manglende leveringer, efter at have ventet 6 uger på leveringen og yderlig 3 uger på tilbagebetalingen gik det på plads, men de har videregivet min mail til spammere.
    Jeg bruger én mail indkøb og én til kommunikation, og det er den sidste der nu modtager 25-30 spam mail dagligt fra firmaer, der er beslægtet med de vare jeg har købt fra Banggood.


    BangNOgood spammerne benytter ny afsender adresse i hver mail.


    Hvad kan jeg gøre - noget software I kan anbefale ? (Også BuyWare, bare det virker)

  • Prøver lige med SPAMFighter, men hold kæft det er langsomt - 5 - 6 minutter fra jeg starter Outlook til jeg kan læse mailene, tilgengæld ingen Spam mails.
    Hvad skal jeg gøre for at få det hurtigere?

  • Jeg har lige installeret spamfighter på min maskine, og programmet startede op i løbet af ganske få sekunder.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Tak for svar. Jeg skal fortsat vente 5-6 minutter mens Windows konfigureres.


    Jeg skrev teksten, lavede et skærm print og vedhæftede billedet og skrev dette, men kommer til at vente 3-4 minutter mere før jeg kan læse mine mails. Til gængæld er al spam fjernet.

  • Kan det være fordi jeg bruger Thunderbird fremfor outlook til mine mails ?.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.