Hjælp til firefox!

  • Hej Forum


    Jeg har snart ikke mere hår på hovedet



    Når jeg forsøger at starte Firefox kommer den med følgende fejl:


    Firefox kører allerede, men svarer ikke. Den gamle Firefox proces skal afsluttes for at åbne et nyt vindue


    Her vælger jeg så at trykke genstart Firefox, hvor den så kommer med følgende fejl:


    Din Firefox profil kan ikke indlæses. Den findes ikke eller er utilgængelig



    Det hele virkede som det skulle i går, og da jeg startede op i dag kunne den kun det her, det virkede på min stationære i går fint også, problemet er min bærbare computer
    Jeg har forsøgt at re installere Firefox 2 gange, genstartet pc'en utallige gange, forsøgt at slette alle profiler i Firefox med hjælp fra profile manager, lavet nye profiler osv. når jeg så logger ind med min profil fungerer Firefox fint første gang, men når det så har været lukket ned, og jeg åbner igen kommer fejl igen!


    Ved snart ikke hvad jeg skal gøre, og kan ikke finde frem til hvad fejlen er, der er ingen virus på pc'en heller



    Mvh. Mathias

  • Har du fulgte et eller flere af punkterne i denne beskrivelse?


    https://support.mozilla.org/en…file-missing-inaccessible


    Har du mellem gen-installation slettet mappen med Firefox i %appdata%?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har forsøgt alle tiltag fra hjemmesiden


    Samt har jeg prøvet at fjerne appdata mappen fra mozilla


    Det er som om når jeg går ind og opretter en ny profil, så vil den forsøge at starte Firefox i default mappen selvom jeg har slettet den


    Jeg har også forsøgt at starte uden at slette default mappen men der kommer samme fejl!

  • - Har du nogen extensions/udvidelsesprogrammer installeret i Firefox som gemmes via sync? Evt. udelukkelsesmetoden ift. alle dine tilføjelsesprogrammer kan indentificere en potentiel synder blandt disse.


    - Har du en aggressiv firewall/antivirus på din laptop der måske blokerer for sync. af din profil?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har prøvet at køre uden sync, med et helt frisk installeret firefox, da jeg tænkte måske noget fra min profil kunne lave fejlen, her får jeg samme fejl, så den er udelukket
    Jeg har kun Windows standard virus på den her, og kan ikke få det til at virke uden den heller
    Jeg har fået den første fejl væk, med at firefox kører iforvejen
    Jeg har ved hjælp af mozilla forum fundet frem til at min profiles programmering, starter op fra default profilen, og den er pist væk, jeg har så oprettet en ny profil og ændret navnet på den, til default navnet, og nu virker det som det skal
    Hvor at den oprindelige mappe er henne, eller hvorfor den laver en fejl på en frisk installation skal jeg ikke kunne svare på
    Se evt. forumindlægget HER!

  • Det lyder som en ret fundamental bug i deres program.
    Men det var godt du fik det løst.


    :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless