Windows 7 Pro

  • Jeg sværger stadig til Windows 7 og så at det var muligt at købe en meget billig Win 7 Pro licens hos Lizengo, nogen der kender dem ?


    Handlen gik ikke i gennem, "Ukendt fejl, kontakt butikken"


    Nogen der har erfaringer med dem eller kender et andet billigt sted at købe en Win 7 Pro licens ?


    Jeg har tidligere handlet hos Kinguin, men hold da op hvor mange pop op vinduer de fin installeret på PC'en (kunne dog fjernes med CCleaner)

  • Må også melde Kinguin (og G2A) som mine hovedsider. Bruger dog fast Adblocker på alle ikke whitelistede sider.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • 1000 tak for jeres forslag!
    Kinguin som nævnt tidligere brugt og det gik fint, men sidst jeg besøgte siden fik de :cursing: installeret en pop up reklame der hele tiden poppede op indtil jeg clearede alle cookies og andre 'ting' med CCleaner.


    Men selv om der gik noget galt i handlen modtog jeg en mail med en download mulighed, så jeg har nu downloadet et image. MEN det kunne jeg også have gjort fra Tweaks forum, og jeg skal kun bruge en licens. Jeg vil opgradere min nuværende Home Basic til Pro da jeg har 32 GB ram i maskinen og pt kun bruger de 16 GB.


    Lizengo svarer ikke på kundehenvendelser, så jeg må se om jeg kan finde licensnøglen, eller købe en fra Kinguin.


    Men igen tak, jeg tjekker e-bay for licensen ellers Kinguin.

  • Lizengo oplyser i deres mail at jeg får licens nøglen når betalingen er gennemført, men det var nok den der kiksede forleden...

  • Ikke fordi jeg gider at skrive med mig selv :whistling: men igår fik jeg bekræftet at det første køb ikke var gået igennem og blev bedt om at lave et nyt køb og det gjorde jeg så og fik min licensnøgle i dag. Alt i alt en fin handel, dog er det tyske firma ikke god til dansk :whistling: