Hurtigere synkronisering af gmail med outlook mail

  • Prøver lige igen


    Jeg har prøvet at få youtube beskeder fra dem jeg følger og som jeg for mail fra når de har lavet en ny video, til at virke med outlook mail.


    Hvis man logger af sin youtube konto med hotmail så har man kun mulighed for at bruge gmail og det er altså bare sket for mig (uanset om jeg via google eller youtube logger på med hotmail så er den forbundet til en gmail konto) og derfor for jeg ikke mere youtube mails på min hotmail konto.


    Tror jeg har fået det til at virke (gmail i outlook) ved at vælge den nederst importer til eksisterende mapper.......#mce_temp_url#



    Jeg synes bare at outlook mail er så langsom om at synkronisere,se efter nye gmail at jeg først for en besked om en der er live når når det er flere timer siden, havde en der var live kl 7 men kl 10-11 var der i outlook ikke kommet nogen besked om det.


    Jeg gider simpelthen ikke bruge 2 email apps (det der svarer til at bruge 2 forskellige browser når man surfer på nettet)


    Vil derfor høre om det er muligt at få outlook mail til at synkronisere hurtigere med gmail?
    Det her har jeg ikke ikke mulighed for #mce_temp_url#



    Hvis nogen er i tvivl, ser min outlook mail sådan ud, jeg bruger ikke den version man for hvis man betaler for outlook (hvis den ser anderledes ud)#mce_temp_url#


    Kan jeg gøre det modsatte, få mine hotmails sendt til gmail og at de bliver synkroniseret hurtigere end gmail bliver når jeg for dem med outlook mail?


    Ved ikke hvorfor linkene ser sådan ud men de virker