Irriterende touch problem i win10

  • Hej Forum!


    Jeg har netop modtaget en Surface Pro 4 i7, som jeg er super tilfreds med. Der er dog et virkelig irriterende problem.
    Når jeg streamer video fra feks. youtube, netflix, HBO eller lignende, pauser afspillingen af og til. Det er ikke fordi den buffer, men simpelthen bliver sat på pause. Har forsøgt lidt forskellige løsninger, og er kommet frem til, at problemet er fuldstændigt væk, når jeg disabler touchskærmen under enhedshåndtering. Min konklusion er således at skærmen automatisk "modtager" et tryk, og pauser afspillingen, selvom jeg ikke selv rører skærmen. Dette underbygges ligeledes af, at computeren af og til selv "trykker" på feks. artikler, videoer o.lign. på forskellige hjemmesider.


    Er der nogen af jer, som har oplevet noget lignende? Enten på Surface maskinen, eller i Win10 i det hele taget? Evt. nogen der har en løsning?

  • Lyder som en defekt sensor i skærmen for at være ærlig.


    Er der reklamation på den? For så skal du bare ned og få den repareret hos sælgeren.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |