Problemer med mikrofon og skype

  • Hey Tweak


    Jeg har de her underlige problemer med skype. Bruger skype meget til at snakke med mine venner, hvilket det også hidtil har gjort nogenlunde, men nu er det altså begyndt på noget ret sært.


    Nogengange registrerer det bare ikke at jeg snakker og andre gange går det fint igennem. Først troede jeg det var min mikrofon, men så fandt jeg frem til at det altså var i skype problemet ligger. Hvis jeg kigger på det windows registrerer af input fra min mikrofon går det fint nok igennem, men hvis jeg har vinduet med skypes lydindstillinger åbent ved siden af, kan jeg se at det ikke er altid at lyden går igennem der, selvom den gør det i windows. Se mit screenshot det forklarer det lidt bedre!


    Nogengange kan jeg sige hele sætninger uden at de går igennem på skype, selvom windows fint registrerer det. Andre gange går det jeg siger fint igennem!


    Jeg er ret meget på bar bund og håber på nogen ved lidt mere om skype end jeg gør og kan hjælpe! Ellers må jeg jo til at sætte en ventrilo server op, men det ser sq bare så indviklet ud synes jeg :P

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • den skyder du har i skype, prøv at smæk den helt til højre, min gør det samme engang imellem :) det plejer at hjælpe

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta
    den skyder du har i skype, prøv at smæk den helt til højre, min gør det samme engang imellem :) det plejer at hjælpe


    Er prøvet hjælper ikke


    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    mon ik bare han ska aktivere microfon boost? :crazyeyes:


    Den funktion har jeg ikke. Men det burde jo heller ikke være det. Som det ses på screenshottet er der jo fint input i windows. Det er bare skype der bugger



    Indtil videre har jeg downgraded til version 4.1 og det har faktisk hjulpet underligt nok. Så det må skyldes en bug i skype!

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • version 4.2 er mega bugged!!!! de af mine venner og mig selv der har upgraderet til 4.2 har haft problemer. og en af dem har samme problem som dig. jeg fik kun lyd i den ene side da jeg fik 4.2 så gå tilbage til 4.1

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm