Mand bytter papirclips med hus

  • Hvem siger at man ikke kan hvad man vil ? :))



    Manden, der for et år siden byttede en rød papirclips for en kuglepen formet som en fisk, har endelig fået sit hus.

    Målet er nået. Canadieren Kyle MacDonald, der satte sig for at bytte en rød papirclips med et hus, har endelig fået tag over hovedet. Det skriver magasinet gear på http://www.gear-online.dk.


    Efter et år med byttehandler, er han nu den lykkelige ejer af et hus i landsbyen Kipling.


    Byttehandlerne er gået som følger:


    rød papirclips
    -> Kuglepen med facon som en fisk
    -> Dørhåndtag
    -> Camping blus
    -> Generator
    -> Øltønde med neon skilt
    -> Snescooter
    -> Ferietur
    -> Lastbil
    -> Pladekontakt
    -> Et års gratis husleje
    -> En eftermidddag med Alice Cooper, som blev byttet med en "Snowglobe", der åbenbart havde så stor interesse hos skuespiller og snowglobe-samler Corbin Bernsen der i byttede med en betalt rolle i sin nye film.


    Filmrollen vakte interesse i landsbyen Kipling, der besluttede at en fra byen skulle have rollen og i bytte for den gav byen et hus.


    Hele historien kan ses på http://www.oneredpaperclip.blogspot.com

    www.comon.dk/index.php/news/show/id=27464


    Respekt :hb:

  • Hehe, det er simpelthen fantastisk :D Især fordi det kun er efter 15 byttehandler, at det blev opnået.


    Han må være en dygtig forretningsmand. :))


    Quote

    Originally posted by Expendable
    Re-post, men nu meget godt at blive opdateret med hans fremskridt. :D


    Jeg synes så ikke at en update-tråd, efter flere måneder, kan kaldes for "reposting" - Men okay, det er jo som man ser på det.

  • Hehe fedt :D


    Manden har sat sig for noget og har opnået det, det synes jeg sQ er flot...


    Og hvis man møder en mand der siger at han vil bytte en papirclips for et hus lyder, tror man straks at han er sindsyg, men Kyle MacDonald har lige så stille "bygget det op" så det kunne æade sig gøre :9xo respekt her fra :D


    Man skulle næsten tro at han er det canadiske svar på en jyde :ph34r: :razz: hehe

  • hehe ja jeg så det godt i nyhederne i går.


    Konen og jeg leder efter hus i øjeblikket så hvis nogen vil bytte for en clips skal de bare sige til.. :P

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Det er sq vildt så heldig han er at møde de rigtige personer :ph34r:
    Man kunne da overveje at gøre ligeså, måske bare starte med noget gammelt hardware istedet?:)

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Jo, men sagen har også fået meget presseopmærksomhed og byen i Canada der har givet huset har fået god reklame for pengene


    Helt sikkert.. Men uanset hvor god reklame de har fået, er det stadig temmelig utroligt gjort.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb