Forum As?

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Forum As? Hvad betyder det? =)


    At du er et røvhul !... *G*.... Ej, dog ikke... Det er bare Forum RANG... Efter hvor mange indlæg man har lavet.


    Kig under FAQ > What are the rank and rank images? ........ ( øverst oppe på siden )....

  • Ja jeg ved godt det er en form for rang, men hvis jeg var et forum røvhul, mon så ikke der skulle stå "Forum Ass" ? :D :]

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Ja jeg ved godt det er en form for rang, men hvis jeg var et forum røvhul, mon så ikke der skulle stå "Forum Ass" ? :D :]


    Hvorfor spørger du så ?(;) .... Joh, det ville det måske nok.... Kan være det er blevet offer for censur. *G*

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tja.... Tror nu ikke der er mening med alt... Ellers ville Lotte Heise jo være født uden tunge. *LOL* :D


    ROFL fandme det bedste du nogensinde har skrevet fuck jeg måtte sg lige hoste et halvt glas juice ud over bordet

  • Quote

    Originally posted by Disco``


    ROFL fandme det bedste du nogensinde har skrevet fuck jeg måtte sg lige hoste et halvt glas juice ud over bordet


    *G*.... Lyder underholdende.... :D


    .. Godt du morede dig. *G* :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tja.... Tror nu ikke der er mening med alt... Ellers ville Lotte Heise jo være født uden tunge. *LOL* :D


    ROFL , den var god .. Her var det en halv kop kaffe der nær var blevet spyttet ud over skærmen :D

  • Det staves da: ARHSE, ikk ? :))

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Mit bedste gæt er nok: Forum Associate..
    en slags tilhænger, 50%noob-50%fornuften selv..


    Vis i forstår, som i nok ikke gør ! :evil:



    Forkert => Det hedder HVAD ER .... foran :))

  • Forum As...hmm...


    Forum Aspirant. Eller noget...dog er det ikk engelsk...holder nok ikke :D


    Anansie?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless