Nyt forum

  • Kanon ide imo! :clap:


    En anden ting man kunne lave var at fjerne alle de der regel stickies på de andre forums og smide dem herind hvis det kan lade sig gøre..


    Ville jeg være glad for, da jeg syns det er lidt irriterende at man ska screene de der announcements væk hele tiden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Kanon ide imo! :clap:


    En anden ting man kunne lave var at fjerne alle de der regel stickies på de andre forums og smide dem herind hvis det kan lade sig gøre..


    Ville jeg være glad for, da jeg syns det er lidt irriterende at man ska screene de der announcements væk hele tiden


    pivunge... det tager sgu ikke meget tid at rulle over de små 2cm :T


    ps. joke




    og ja kanon ide med et newbie forum :))


  • Nu må du altså ikk disse mig på mit ynglings forum skat :D


    Nå men jeg burde også gå i seng, ferien er jo overstået nu ;(

  • Synes nok der var et eller andet nyt i oversigten :)). Synes det er et godt intiativ, så vi kan hjælpe alle "noobs" godt i gang her på tweak.dk. Ps. forummet mangler bare at blive tilføjet på forsiden, i topmenuen.


    Keep it up.

  • hahaha sad godtnok længe og undrede mig over at der var noget helt galt på forums forside lige pludseligt...godt initiativ.!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jamen det var da en kreativ idé med et Newbie Forum :) Sådan ´MARTIN 8)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Rigtig go ide :)


    lad os så bare håbe de bliver brugt som det skal bruges :roller:

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Cool nok ide det her :p


    men jeg ville nu også give ret i at det ikke lige tager så langt tid at scroll forbi regler og det, i de andre forums.
    Men de fleste af os ( ikke nye members ) burde vel efter hånden kende dem :) .

  • Er glad for at høre I kan lide det.


    Håber dette kan være med til at gøre at dem der ikke helt er så skarpe som Jer , føler de kan få hjælp og være velkomne her på Tweak :D

  • Fin idé, men sådan som jeg læste den sticky der er derinde skal man have lavet 50 tråde eller reply's for at kunne oprette en tråd derinde? Det ville da nemlig være lidt klodset, da de nye så ikke vil kunne skrive derinde?

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Fin idé, men sådan som jeg læste den sticky der er derinde skal man have lavet 50 tråde eller reply's for at kunne oprette en tråd derinde? Det ville da nemlig være lidt klodset, da de nye så ikke vil kunne skrive derinde?

    ´


    Man skal have lavet UNDER 50 tråde eller besvarelser for at oprette ny tråd ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Fin idé, men sådan som jeg læste den sticky der er derinde skal man have lavet 50 tråde eller reply's for at kunne oprette en tråd derinde? Det ville da nemlig være lidt klodset, da de nye så ikke vil kunne skrive derinde?


    Hvilken del af: mindre end 50 tråde eller besvarelser, forstod du ikke? :))



    Men fed idé .. Og håber da på, de nye så også vil bruge det til at stille forskellige spørgsmål i .. :)

  • Synes måske at den burde være i toppen i stedet for i bunden, så de nye ser den med det samme.. :)


    Quote


    For at må oprette tråde i dette forum skal du have lavet mindre end 50 tråde og besvarelser.


    Hvis man så har under 50 tråde og besvarelser, kan man så stadig skrive i de andre topics?


    På en måde vil det være fint imo hvis de ikke kunne, men det ville også være råddent for en ny, som har forstand på comp, og som vælger at tilslutte os.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvilken del af: mindre end 50 tråde eller besvarelser, forstod du ikke? :))


    Måske han selv skulle begynde at bruge det forum! :T

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().