Problemer med Internet udbyder

  • Vil lige lave en lille hurtig personling undersøgelse.
    Hvad har i haft at problemer med jeres Internet udbyder, hvilken udbyder og hvad var problemet (+evntuelt løsning).


    Syntes der har været en del tråde hen over det sidste med det, så nu er jeg nysgærrig :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ja, har da haft problemer her.. (galnet)


    Men det blev nu hurtigt rettet..
    Problemet var mit kabelmodem..
    Der var åbentbart gået noget kuk i den firmware der var i det..
    Så det blev opdateret, og derefter har det kørt stabilt siden med en download på 550 kb/s og en upload på 80 kb/s..


    Men har nu ikke tænkt mig at klage over det kører hurtigere end det egentligt burde.. ;)

  • Har ikke haft nogle her.. Utroligt.. Da det er Tele2 som nogen ville sige.. Men har altså ikke haft nogen problemer.. Tror det har noget at gøre med hvor man bor altså om der er problemmer.. F.eks. har en af mine venner flere problemmer med sit TDC internet end jeg nogensinde har haft..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • har ikke selv har problemer med min udbyder min søster havde dog en ordelig omgang med Tele2 hvor de sendte hende en masse falske regninger, de trak dog regninger tilbage og gav en unskyldning da det kom så vidt at det skulle afgøres i retten.

  • Godt nok et lille problem men alligevel irriterende.


    Da jeg havde TDC, var der næsten altid problemer med forbindelsen om mandagen. Hvorfor det lige var mandag, har jeg ingen anelse om.


    Er gået over til Tele2 og har ikke haft problemer endnu.


    Til sommer går jeg over til ESS og får en 2350/2350.
    525 pr måned og nul tlf abonnement lyder rigtig godt i mine ører. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Ja deres service er i bund. Glæder alle steder

    '


    hold det på et sagligt niveau tak eller du får en report til en mod.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf

    '


    hold det på et sagligt niveau tak eller du får en report til en mod.


    Har lige fjernet hans tåbelige indlæg.
    Hulefanden stop dine underlige indlæg - tak ! Hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive - så la' vær. Det sker faktisk ret tit, at du "glimrer" med mærkværdige indlæg - gider vi ikke her på tweak.dk.


    Tilbage til Topic - jeg har siden jeg gik over til Cybercity kun været tilfreds. 8) Bedste forbindelse jeg nogen sinde har haft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Jeg har haft Stofanet og Tele2 Service er ikke tilfreds stillende. Men nettet virker.


    ^^
    ER I SARTE? :D


    Nej - men du er rimelig irriterende i mange af dine indlæg. Har fået en hel del henvendelser om din færden i vores fora. Så endnu en gang - stram dig op el. tænk dig om inden du poster. Tak !!!

  • Har aldrig haft problemer med nettet


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg har ikke haft noge problemer :) Og jeg har TDC 1mbit/128


    Af nysgerrighed, er det ikke vildt irreterende at ha 128 i UL? Altså for den almindelige familien-Danmark, der kun bruger deres upload til at sende request til sider, så er det tilstrækkeligt.. Men tvivler på der er mange familien-Danmark medlemmer herinde :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Vil lige lave en lille hurtig personling undersøgelse.
    Hvad har i haft at problemer med jeres Internet udbyder, hvilken udbyder og hvad var problemet (+evntuelt løsning).


    Syntes der har været en del tråde hen over det sidste med det, så nu er jeg nysgærrig :)


    JA i den grad!


    Det er Broadcom.


    Men der var generalforsamling igår og der var en TDC sælger der smed et forslag på bordet.



    Så nu får vi TDC internet samt den store kabel pakke om 3-4 måneder.


    Var dog ikke selv til mødet...


    TDC er dyrt ja, men det virker ALTID!!!


    Nå jo, deres net går hele tiden ned.
    Nu har de skiftet til PPPoE og det IMO TÅBELIGT!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Af nysgerrighed, er det ikke vildt irreterende at ha 128 i UL? Altså for den almindelige familien-Danmark, der kun bruger deres upload til at sende request til sider, så er det tilstrækkeligt.. Men tvivler på der er mange familien-Danmark medlemmer herinde :D


    hehe det er lidt derfor jeg spørger :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg havde en del problemer.. som så mange andre.. med Tele2 da de lige startede.
    Men der er ingen problemer nu. Vil dog godt slippe for min tlf regning, så jeg er på udkig efter noget andet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Af nysgerrighed, er det ikke vildt irreterende at ha 128 i UL? Altså for den almindelige familien-Danmark, der kun bruger deres upload til at sende request til sider, så er det tilstrækkeligt.. Men tvivler på der er mange familien-Danmark medlemmer herinde :D


    Nope - Det passer mig faktisk fint. Og det selvom min far og lillebror også sidder på den linje...

  • Mine erfaringer ... Vist med smileys ... :))


    Worldonline :camp: (ISP - ISDN-tiden)


    Tiscali :camp: (Mobil)


    Tele2 :camp: (Fastnet + Mobil)


    Telia :lame: (Mobil)


    Sonofon :camp: (Mobil)


    Orange :lame: (Mobil)


    CBB :lame: (Mobil)


    "3" :] (Mobil)


    Debitel :camp: (Mobil)



    Cirque :crazyeyes: (ISP)... Nuværende. Var mange problemer i starten, men holdte fast i dem ... og nu kører det glimrende.


    CyberCity :clap: (ISP)


    Telmore :clap: (Mobil) ... Nuværende


    TDC :dance: (Mobil) ... Nuværende

  • hmm synes nu "3" for lidt for god bedømmelse :rolleyes: kender 5 der har haft en "3" mobil 2 af dem gik i stykker kunne ikke laves og de har ikke fået nogen penge retur og de sidste har konstant problemer med deres ½ udviklede lorte software :( er glad for jeg ikke købte en alligevele

  • Sidder på Aalborgs universitetsnet og der er ikke noget at klage over, andet end den bitre firewall.. Dette er dog ikke det store problem, da vi kommer på universitetes forskernet her om en månedstid.. Så er der 100mbit direkte ud til http://www... ;) :cheers: