Havd er det bedste spil af de her 3!!!

  • hej ville bare høre hvilket af de her top games der er det fedeste!!! hare selv stemt Half-life2. skriv gærene hvad i stemmer på og hvorfor :D


    let the voting begin!!!

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    stemte far-cry, men nok fordi det var mere overraskende. HL2 er sku nok bedre, men sådan er stemmen altså lagt :clap:


    synes også at Far cry var et fedt spil!!! men Half-life2 er så fedt!!!!

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • hvem i alverden har stemt på Doom 3..?! det gør man bare ikke! det er nok en af de største skuffelser i spil-historien...! X(


    HalfLife 2 holder...men ikke lige så meget som Halo 2!! :D


    [Blocked Image: http://www.bungie.net/images/games/halo2/wallpapers/egm_wallpaper_1024.jpg]


    [Blocked Image: http://www.gamerarchive.com/site/multimedia/screenshots/xbox/halo2-07.jpg]


    [Blocked Image: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpFFlZuVEpukGmEwGy/Halo_2_13.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    hvem i alverden har stemt på Doom 3..?! det gør man bare ikke! det er nok en af de største skuffelser i spil-historien...! X(


    Jeg elsker det spil, det er også det som er skyld i at jeg skulle skifte underbukser 5 gange under spillet!

  • Jeg har stemt HL2, men nu har jeg ikke prøvet Farcry endnu... Og doom3 er ikke noget jeg gider bruge tid på... Et rigtigt action spil skal ikke have menigsløse "Boss'er"... Det høre til i arcade spil ;)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • FarCry - mest fordi jeg ikke har fået min HL2 box endnu hehe. meen tror stadigvæk på FarCry alt for lækkert spil

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Doom 3 - Har det originalt.... NICE garfik... Men desværre ikke mere.. :(


    Farcry - Har gennemført det, og spillet det multiplayer.. Både grafik og lyd er über nice... Selve plottet i spillet er også OK, og der er masser af geniale detaljer ; man kan sejle i motorbådene, flyve i paragliderne, køre i jeepsne osv..


    HL2 - Har store forventninger, da det medfølgende spil CS:S er kanon godt!! Men det er (desværre) ikke færdigt med at downloade endnu :(

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Half life 2 !! :P


    Er du gal det er dejligt det spil! det, og san andreas og nfsu2 kommer jeg til at bruge en deeeel tid på for tiden! :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jer der har stemt FarCry fordi Half Life 2 ikke er downloadet færdigt endnu, eller ikke er kommet ind med posten endnu.. I skullei kke have stemt, i kommer itl at ærge her..


    Har stemt Half Life 2, no doubt.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • hmm... nåede aldrig igennem far cry eller doom 3 men doom 3 er kedeligt, men hl2 er sq fedt det må jeg indrømme..


    og hva angår nfsu2 så kan jeg give jer en status 3-4 dage efter det udkommet, for der er jeg sikkert igennem det :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    hmm... nåede aldrig igennem far cry eller doom 3 men doom 3 er kedeligt, men hl2 er sq fedt det må jeg indrømme..


    og hva angår nfsu2 så kan jeg give jer en status 3-4 dage efter det udkommet, for der er jeg sikkert igennem det :))


    Eller 2 dage, for det skulle 'efter sigende' ikke være særligt svært, med modstandere der ligger bag i en i en sprint, med 30 sekunder...

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2