Mig og kæresten skulle have frugtmix ;-(

  • Tjaaa.. vi blev lige lidt lækkersulten... men se lige hvad der var i dåsen... lidt griner. Heldigvis havde vi en ny.. arhh..

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]

  • Det ka man da kalde en alternativ frugtmix :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    hehe ok det kan jo næsten også være det samme ;) Mente nu mere bare Discount indkøb generalt :D


    Superbest er så ikke ligefrem discount .. Mange af deres basisvarer koster væsentlig mere end i f.eks. Fakta, Aldi, Alta og Netto ..


    Sådanne dåser kan man desuden også støde på i Kvickly, Bilka, Føtex og hvad de ellers hedder ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Superbest er så ikke ligefrem discount .. Mange af deres basisvarer koster væsentlig mere end i f.eks. Fakta, Aldi, Alta og Netto ..


    Sådanne dåser kan man desuden også støde på i Kvickly, Bilka, Føtex og hvad de ellers hedder ..


    Der kan man bare se.. Jeg troede nu ikke at det var noget man stødte på jævnlig, eller det gør du måske?
    Men Superbest startede da så vidt jeg ved som en købmandskæde og kalder da sig selv for en "billig" forretning i stil med Netto / Aldi etc, og fordi det er relativ dyrt derinde har intet at gøre med at varenes kvalitet, det er deres "butik" som anses som discount, da de ikke ofrer enorme beløber på et smart design, men står for at sælge varen til den laveste pris mulig, og de er ihvertfald ikke i samme stil som Kvickly / Bilka / Føtex etc, der omsætter for en del større beløber.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Der kan man bare se.. Jeg troede nu ikke at det var noget man stødte på jævnlig, eller det gør du måske?
    Men Superbest startede da så vidt jeg ved som en købmandskæde og kalder da sig selv for en "billig" forretning i stil med Netto / Aldi etc, og fordi det er relativ dyrt derinde har intet at gøre med at varenes kvalitet, det er deres "butik" som anses som discount, da de ikke ofrer enorme beløber på et smart design, men står for at sælge varen til den laveste pris mulig, og de er ihvertfald ikke i samme stil som Kvickly / Bilka / Føtex etc, der omsætter for en del større beløber.


    Sagde ikke jeg støder på sådanne varer jævnligt, men at det lige var i Superbest er vist kun en tilfældighed .. Vil ikke mene at chancerne er større der end alle andre steder .. Og nu spiser jeg så slet ikke frugtmix på dåse ..


    Det kan godt ske designet af butikkerne anses som discount, men jeg forbinder, og har nu altid gjort det, discount som værende billige varer, og det er jeg nok ikke ligefrem den eneste der dør ..


    Derfor vil jeg ikke kalde superbest for en discount butik, nok nærmere en dagligvarebutik der ikke burde eksistere ..


    Igen - det her er kun min mening ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Viper[TKC]
    Tjaaa.. vi blev lige lidt lækkersulten... men se lige hvad der var i dåsen... lidt griner. Heldigvis havde vi en ny.. arhh..


    haha! :)) der kan man bare se! næste gang du er ude at handle, så åben dåsen INDEN du køber den! bare for en sikkerheds skyld! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    lol..fusk...det må blive tomatsovs istedet.. mums :))


    er du sikker på at det ikke blev TomatsMovs ? ... hehe...


    Har du ikke taget dåsen med ind(altså dåsen med tomatsmovs) for at få den byttet?

  • Synes seriøst du skal henvende dig til butikken, hvis de ikke er opmærksomme på fejlen er det ikke godt, hverken for dem eller forbrugerne ;) En dåse med forkert indhold kommer sjældent alene, eller noget :T

  • OMG :D :)) grinern :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W