Din seneste gadget?

  • Hey guys!



    Hvad er dit seneste køb af gadget?
    Hvad er din bedste gadget?
    Hvad er din mindst brugte gadget?


    Hvad bliver dit næste køb/ ønske af gadget?
    Svar på dem i vil / Kan
    Kom frisk, til en god samtale// Tunfisk


  • Seneste køb: Playstation 4 - white edition!
    Bedste: Skæreplotter til folie
    Mindst brugte: diverse fra wish
    Næste køb: Overvejer en 3D Printer

  • Den vil jeg da gerne være med på. Selvom jeg ikke ved præcist hvor grænsen går mellem gadget og almindeligt computer hardware eller blot smartphone?


    Hvad er dit seneste køb af gadget? Huawei Mate 10 Pro (ville ønske den ikke kun var ét år gammel, så jeg med god samvittighed kunne skifte den ud til en Mate 20 Pro)
    Hvad er din bedste gadget? Google Chromecast (fatter ikke at jeg har kunnet leve uden, den gør mange ting SÅ meget nemmere)
    Hvad er din mindst brugte gadget? 20000 mAh powerbank (det er ikke længere nødvendigt med et 4000 mAh batteri i min smartphone)


    Hvad bliver dit næste køb/ ønske af gadget? Google Home Hub (desværre ser det ikke ud til at den kommer til DK i nærmeste fremtid)


    *edit - tæller LEGO med ? I så fald har jeg senest købt LEGO® Architecture LEGO® House 21037

  • Mit seneste indkøb er nyt kabinet. Fractal Design S2, samt nyt vandkøling dertil da det gamle ikke passer ind i det nye lille kabinet 8o

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Hvad er dit seneste køb af gadget? - AOC 144Hz 24" buet skærm med FreeSync, fra Black Friday
    Hvad er din bedste gadget? - Må nok være mine Bowers & Wilkins P5 Wireless hvis jeg kun må vælge 1
    Hvad er din mindst brugte gadget? - Avantree Leaf bluetooth adapter, har haft den i 2 år og kun brugt den 1 gang... Men den er faktisk RET fed!


    Hvad bliver dit næste køb/ ønske af gadget? - Jeg vil nok ikke kalde det en gadget, men jeg mangler et pokkers langt LAN kabel SSTP Cat 6