Kom med Forslag til Selvbyg til 6000.-

  • Hej Alle,


    Jeg går med tanker om at bygge mig en PC, og kunne i den forbindelse godt bruge lidt inspiration til hardware valg og sammensætning.
    PC´en kommer primært til at blive brugt til gaming (WOW, CSGO)


    Hvis i kender et sted man kan købe en færdig maskine enten fra forhandler eller brugt fra en person så er jeg også åben over for denne mulighed.



    På forhånd tak, og hav en god dag. :rules: :cheers:

  • https://www.dba.dk/selvbyg-sta…mer-i7-377/id-1047321650/


    Billig løsning som ville køre begge spil rigtig godt. Bare lige overclock CPU til 4,5 og så er du på niveau med en 7700k. Køleren er rigeligt fin til det :)


    Du finder kun en dårligere ny maskine alligevel og du kan spare 1500. Så hvis noget brænder sammen så har du penge at smide efter det!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Arh... med Froggaming osv.. kan du få en ny PC med bedre ydelse for omkring de 6.000.


    Jeg ville personligt ikke orke noget der hedder DDR3 længere, da flere af delene er nær umulige at finde nu. Hvis bundkortet f.eks. ryger er du helt på spanden.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |