Hvilket tastatur syntes I, jeg skal købe?

  • Hej derude!


    Jeg er helt og aldeles fortabt i min søgen på det perfekte tastatur, og nu håber jeg, at I måske vil hjælpe mig.


    Jeg skal bruge et tastatur til min stationærer computer
    Det skal ikke være et gaming tastatur
    Kvaliteten må meget gerne være høj og designet må gerne være lidt lækkert
    Det må gerne være lidt "smart" (en speciel feature, en god funktionalitet etc.)
    Prisen må helst ikke overskride en 6-700 kr.


    Jeg har selv kigget på Logitechs Wireless Solar Keyboard K750 og Logitechs Illuminated Keyboard.


    Så kom med jeres meninger og hjælp en kvinde i nød! :D

  • Logitech går du ikke galt i byen med, og så er det faktisk bare at finde et du synes er lækkert.
    Kan fornemme lidt at udseendet betyder meget for dig. Hvis jeg var dig, så var jeg gået ned til din lokale forhandler, og så havde jeg prøvet nogle af de forskellige tastaturer.

  • Jeg var ret glad for mit Logitech illuminated keyboard i sin tid, da jeg skulle skrive meget. Det gav følelsen af taster "ligesom på den bærbare" hvis man kan lide det.


    I dag ville jeg nok vælge et mekanisk tastatur, men der skal du højere op i pris.

  • Jeg kender næsten ingen keyboards, som ikke er gamer. Ved bare jeg sidder med et RYOS med sorte MX switches. Selvfølgelig er det en smagssag, men vil ikke anbefale sort. Tager for meget kræfter at presse ned i længden. Har selv et gammelt illuminated tastatur fra Logitech, var jeg sådan set meget glad for