Nyt Gaming Headset

  • Så er tiden ved at være inde til jeg skal sige farvel til mit Logitech G35 headset, da ørebøfferne desværre er begyndt at have set bedre tider.


    Overvejer lidt et købe et trådløst headset, da ledningen nogle game irritere mig, men det er ikke sikkert at det skal være et trådløst.


    Har set mig lidt lun på H2100, som Tweak anmeldte
    http://www.tweak.dk/review/Cor…2100-71-headsets/2197/1/1


    men jeg er helt åben for andre forslag også med ledning


    Headsettet skal bruges til Diablo 3 samt skype, så kom med jeres anbefalinger.


    Prisen lidt underordnet, sålænge pris og kvalitet følges.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

  • Jeg var i samme situation som dig for 1 måneds tid siden. Og endte med at teste et Steelseries H Wireless, som jeg blev rigtigt glad for. Det kan sættes til ALT, har en udemærket komfort, 2x 24timers batterier, lyden er også ganske fornuftig af et gamerheadset.


    Der er dog 2 minuser:
    Prisen.
    På nogle eksemplarer er der støj i venstre ørekop, som dog kan fjernes ved at sætte et 3.5mm jack i "share-porten" på headsettet.


    Mig og min roomi købte et sæt hver fra DustinHome.
    Hans virkede perfekt, mit havde støj :(, men jeg sendte det selvfølgeligt bare tilbage og venter nu på at få et nyt tilsendt.

  • Tak for dit feedback.


    Vil tage et kik på Steelseries H Wireless.
    Du må godt komme med feedback, når du for et nyt headset og har haft tid til bruge det uden støjen i venstre ørekop.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

  • Jeg ville aldrig røre H2100. har en ven som har den ældre model. og det er nok det værreste gange bip jeg har set. sidder dårligt på hovedet klemmer meget. dårlig trådløs forbindelse. knækker i samlingerne. Og du får ikke noget ud af at sende det ind. Hvor Logiteck bare giver dig et nyt.



    Nej de skal nok godt have oppet sig før jeg vil røre dem igen.

  • Hejsan,


    Vårat H2100 är en fin uppgradering från våran tidigare version V2100 då den har nya skönare öronkuddar samt ett väldigt bra ljud. Jag skulle rekommendera dig att kolla om du kan testa de i en butik. :)



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

    Jeg ville aldrig røre H2100. har en ven som har den ældre model. og det er nok det værreste gange bip jeg har set. sidder dårligt på hovedet klemmer meget. dårlig trådløs forbindelse. knækker i samlingerne. Og du får ikke noget ud af at sende det ind. Hvor Logiteck bare giver dig et nyt.



    Nej de skal nok godt have oppet sig før jeg vil røre dem igen.

    Hejsan,


    Då har din kompis fått ett defekt exemplar. Så fort det är något problem så är vi snabb att byta ut eller lösa det, så be han/hon kontakta mig så ska jag hjälpa han/hon. :)



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

  • Hehehe - Man glemmer helt nogle gange at vi har repræsentanter fra de forskellige fabrikanter på forumet. :thumbsup:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hehehe - Man glemmer helt nogle gange at vi har repræsentanter fra de forskellige fabrikanter på forumet. :thumbsup:

    De ska man aldrig glömma! Är det något du eller någon annan undrar så är det bara att skriva till mig eller skapa en tråd i Corsair's subforum här på Tweak.dk. :)

  • Jamen det lyder da fint. for da jeg gav det til SHG var svaret bare at de ville de ikke byttet. Jeg blev faktisk meget skuffet da mit Logitech blev byttet uden problemer.
    Men kan da kun sige at det er da god serivce at i vil hjælpe
    Jeg vil så sige at nu har vi jo prøvet at lime det så det er jo ikke særlig fint mere.


    Jeg skriver lige til dig i morgen

  • H2000/H2100


    Lyden er ikke god og når man oplader headsettet skal man ikke bruge det imens. For der er en tydelig summen i ørekopperne, når mikrofonen er tændt imens det oplader.


    Har været ude for at headsettet ikke kunne får signal fordi usb-donglen sad i USB bag på maskinen. Det er meget følsomt overfor støj fra andet trådløst udstyr, hvilket nok var grunden da der er en masse af den slags hvor jeg bor.


    Solgte mit videre og købte noget i en højere prisklasse, for at få noget ordenligt.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hejsan,


    Tråkigt att du inte var nöjd med ditt headset, att det brusar medans du laddade beror på dålig jordning. De flesta brukar ladda de i USB-portarna som sitter i fronten på chassit, vilka har sämre jordning än direkt i moderkortet.



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

  • For at lukke denne tråd ned, så kan jeg fortælle at valget faldt på et Corsair H1500.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.