Nyt PC-headset

  • Hey piger & drenge,


    Jeg står i den situation mit gamle-nye headset gik i stykker, det mistede lyden i venstre ørekop, så den røg til RMA, og har netop fået pengene igen i dag.


    Jeg købte 4 måneder tilbage følgende headset - Creative SB Tactic3D Omega Wireless


    Jeg har været rigtig glad for headsettet, men synes nu også det virkede som engang plastik-bras! ;)
    Men mit gamle Siberia headset brugte jeg immervæk 5 år, og det virker stadig, forærede det bare væk, desværre.


    Nå... Jeg må hellere komme til sagen.


    Jeg skriver her inde pga. jeg er ude efter et nyt headset. Det andet headset var trådløst, hvilket jeg var super glad for, men det er dog ikke et krav!


    Headsættet skal hovedsageligt bruges til at lytte til musik og spille spil, derudover ser jeg også en del film.


    Min max pris er ~900 kr. (er studerende, så har ikke alverden :cheers: )


    Kom med nogle bud, så vil jeg kigge på dem!


    Tak på forhånd!

  • Lyd er meget en smags sag. Personligt køber jeg ikke høre telefoner eller højtalere uden at have hørt dem først.


    Mit råd er at du tager hen i den nærmeste Hifiklubben og prøv nogle af dem i dit pris leje. Det betaler sig at købe kvalitet.


    Men hvis du skal have mikrofon stikkende ud fra dem kan de nok ikke hjælpe dig. Der er som regel kun mikrofon i ledningerne.

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Sennheiser, intet andet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.