• Hej


    Jeg er ved at være ret godt træt af ledningerne i mit headset. Har et Icemat Audio og egentlig ret tilfreds med det. Bruger det primært til gaming.
    Jeg kører via en media hub og det giver jo ikke færre ledninger.


    Jeg ved ikke helt hvad jeg søger men et trådløst headset og en løsning så jeg kan bruge min media hub eller andre løsninger, således jeg kan skifte mellem højttallere og headset meget nemt.


    Det skal simpelthen være en god kvalitet. Gider ikke udfald osv. Kan det lade sig gøre?


    Ser frem til hvad I har af forslag.

  • ja :)


    Corsair har lavet et helt vildt fedt headset som er trådløst, det ser godt ud og efter hva jeg har fået af vide af flere personer så er lyden virkelig god i det, Corsair Vengaence 2000 og det koster lidt, men det skulle også levere varen super godt...


    jeg har kun hørt godt om det + det da billigere end Logitech G930 ;)

  • Jeg mener også at have hørt at corsairs skulle være bedre at have på hovedet. G930 kan man godt mærke efter timers brug. ikke at de er dårlig overhovedet.


    G930 virker rigtig godt. jeg kan næsten gå rundt i hele min lejlighed. (106km2) hvor den kun falder ud på altanen. og i køkken hvis jeg bukker mig ned. G930 mic er noget af det bedste jeg har prøvet. vi er nok 5 stykker som snakker over skype som har G930. og intet støj og rigtig god lyd.


    Nu ved jeg ikke om man kan skifte batteri i Corsair. Men det er en kæmpe fordel i G930 at man kan det. da det altid er batterierne som går i stykker med tiden. og det er vidst ikke særligt dyrt :)


    http://www.youtube.com/watch?v=nBwaf9gXlG4

  • ja :)


    Corsair har lavet et helt vildt fedt headset som er trådløst, det ser godt ud og efter hva jeg har fået af vide af flere personer så er lyden virkelig god i det, Corsair Vengaence 2000 og det koster lidt, men det skulle også levere varen super godt...


    jeg har kun hørt godt om det + det da billigere end Logitech G930 ;)

    Tja min storbror har det og er meget tilfreds med det ;) så et thumps up her fra

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB


  • jeg ved ikk det med batteriet, men jeg ved at dem der bruger det er meget tilfredse med dets udformning og lyden er fejl fri, behageligt at have på i langt tid, jeg har endnu til gode selv at prøve det :)

  • Det kommer jo an på
    Mange mange ting, som hvilket ting er der i vejen? og hvor store/tykke er de?


    Dog kan jeg kun svare på vejen af corsairs model, som ( hvad jeg selv prøve) kan sende klar lyd på omkring de 6-7 meter

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • okay. jeg kan nemlig med G930, ca gå de 12 m væk og have okay forbindelse.(falder ud nogen gange når jeg buker mig) hvor der er 2-3 døre væg imellem. men det burde vel være det samme blåtand er vel det samme.