Ny skærm - hjælp

  • Står nu og overvejer om jeg skal anskaffe mig en ny skærm. Har lagt det seriøse Cs på hylden, så alt det pjat med 100Hz crt skærm er ikke længere nødvendigt. Nu er jeg mere til en ordenligt widescreen fladskærm i en størrelse af 20-24". Den skal primært bruges til lidt spil for sjov som Black ops, lidt cs, League of Legends og hvad jeg nu ellers finder på. Vil også gerne have muligheden for at lidt film på den. Har kigget lidt på en vens skærm og ærlig talt så kan jeg ikke rigtigt se forskel på 75 og 120Hz, det er ihvert fald ikke noget jeg vil smide en masse penge efter. Så nogle her der kan anbefale en skærm til omkring 1-1500kr.? Går ikke voldsomt meget op i 2 eller 5ms eller 75 og 120Hz. Men kom endelig med jeres bud, måske skifter jeg mening :D!

  • Jeg har et Samsung syncmaster P2450H, og den har jeg brugt til en masse gaming, inclusiv LoL, WoW, cod MW2 + alt muligt andet. Jeg er langt fra pro inden for skærm området, men syntes det er en lækker skærm, med et super godt billede. Og prisen er til at leve med :)


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=627350

    Fatal1ty P67 Performance - 2600k @ 4,6 Ghz - 2x4GB Crucial Balistix 9-9-9-27 1866Mhz

    XFX R9 280X @ 1080/1550 -
    HDD1: Corsair Force 120GB - HDD2: 2x500GB WD Black (raid0) - HDD3: 1,5TB WD Green
    Køling leveres af en Noctua NH-D14
    Bygget i Fractal-Design Define r4 kabinet med en Cooler Master Silent Pro 1000W PSU