forslag til bærbar 6000kr

  • Jeg trænger til ny bærbar snart, det kan ikke betale sig at pille mere i den gamle... Den jeg har nu er en zepto 4200, som jeg har været rigtig glad for!! Jeg er slet ikke interesseret i HP, Dell og hvem der ellers laver alle mulige lorte programmer som ligger på computeren fra start af og er total overbranded og resourcekrævende....


    Jeg har kigget på Zepto igen selvfølgelig, men er lidt i tvivl om hvad der ellers er på market for tiden. Har sat mig for at jeg ikke vil bruge mere end ca 6000kr på en ny bærbar.


    Det vigtige for mig er forholdsvis god strømtid, må gerne ku klare nogle spil og så tror jeg omkring 15" skærm er løsningen for mig, den skal ikke være meget mindre og tror jeg vil bruge træt af en computer med 17" skærm. Den vil nok være for stor.


    Nogle gode forslag til andre mærker/computere eller forslag til processore som er god "performance til prisen"...

  • Har ikke selv acer (har zepto :P) så jeg ved det ikke, men har selv kun hørt godt om acer...


    det eneste der er med zepto er at jeg tror vi giver mange penge for at der står zepto på dem :/

  • jo acer har det med også at bruge sjove programmer af deres egne. og de kører også med recovery cd'er så man ikke rigtig har muligheden for at installere sig et "rent "windows, men første bærbar var en acer, og jeg regner aldrig med at jeg vil tilbage til dem,(kører toshiba nu) men kan også være jeg bare var uheldig med min acer. men blæseren larmede som en jetmotor, og det gik hele tiden noget i stykker i den. men skal ikk sige hvordan det er idag. (min acer købte jeg i 2004)