Bruge bluetooth-dongle fra Logitech DiNovo til andre ting?

  • Hey...


    Som overskriften siger...


    Jeg har et logitech DiNovo sæt, som kører via en medfølgende bluetooth dongle. Det virker fint nok, og jeg har ikke installeret SetPoint softwaren (gider ikke).


    Men min stationære comp. har ingen bluetooth modul på bundkortet, og kunne godt tænke mig at kunne overføre filer mellem min comp. og min mobil via bluetooth. Men Samsung's data suite kan ikke se at jeg har bluetooth, og der er heller ikke noget at se når jeg kigger i enhedshåndteringen. Kun diverse usb-enheder.


    Er her nogen der ved om bluetooth-donglen er låst til kun at virke med DiNovo sættet?


    Eller skal der installeres noget specielt bluetooth software? Jeg kører win7.


    På min bærbare med Vista, kan den sagtens bruge den indbyggede bluetooth...


  • Jeg følger lige med her! :D


    Jeg har tit tænkt det samme ;)

  • så vidt jeg husker, er det noget med at holde knappen på donglen inde, når man sætter den i usb-porten.
    På den måde kunne man toggle imellem almindelig bluetooth radio, og logitech only.


    Men jeg er ikke helt sikker på jeg husker rigtigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    så vidt jeg husker, er det noget med at holde knappen på donglen inde, når man sætter den i usb-porten.
    På den måde kunne man toggle imellem almindelig bluetooth radio, og logitech only.


    Men jeg er ikke helt sikker på jeg husker rigtigt.


    Jeg prøvede lige at installere SetPoint, og her blev bluetooth driverne også installeret. Så virkede det hele fint. Men jeg vil ikke have setpoint installeret, så jeg fjernede det igen - men så røg bluetooth driverne. X(


    Jeg vil KUN have bluetooth driverne - ikke det ustabile SetPoint-pis.... :boxing:



    Jeg prøver lige det med at holde knappen på donglen inde...


  • Jeg fandt det et eller andet sted dengang jeg selv døjede med det (for lang tid siden). Kan ikke lige huske hvor.


    Men godt det virkede :)

  • det der bluetooth icon der er forsvundet fra control panel -> fra vista til win 7 :(


    og nu har jeg jo fjernet iconet fra notifications area (hurtig start) hvor add`er man så new bluetooth device ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    det der bluetooth icon der er forsvundet fra control panel -> fra vista til win 7 :(


    og nu har jeg jo fjernet iconet fra notifications area (hurtig start) hvor add`er man så new bluetooth device ?


    du kan højreklikke på windows baren, og vælge properties. Herinde kan du trykke på Customize knappen ud for Notification Area.


    ;)